Baner

W gąszczu licznych reklam ulicznych źle zaplanowany baner z logo lub motto firmy pozostanie niezauważony. Treść zawarta na banerze reklamowym jest zależna od jego umiejscowienia. Jeżeli znajduje się on przy ruchliwej drodze, umieszczanie nawet niewielkiej ilości tekstów jest niewskazane z dwóch powodów - po pierwsze, nikt nie zdąży ich przeczytać, a po drugie – odwracają one uwagę od umieszczonego na banerze logo. W przypadku takiego umiejscowienia na banerze powinno się znaleźć logo oraz jedna fraza, z którą firma się utożsamia, dając ogólne pojęcie, czym się zajmuje, ewentualnie adres strony internetowej (najlepiej, gdy zawiera nazwę firmy).

Jeżeli nazwa naszej firmy jest długa i skomplikowana, przez co trudna do zapamiętania, to może czas pomyśleć o jej zmianie. W przypadku, gdy baner umiejscowiony jest przy podrzędnej drodze między blokami albo poza obszarem miejskim, może zawierać więcej informacji, gdyż istnieje możliwość przyjrzenia się mu. Można go zaprojektować tak, by stał się punktem orientacyjnym, wspominanym przez okolicznych mieszkańców.